Citromos Nápoji Elmélkedései

Citromos Nápoji Elmélkedései

Az óriás ős bugarak és nagyok ma napság

2016. június 02. - citromosnápojimorog

Először is új bejegyzés van rég óta nagyon rég írtam de tegnap olvastam egy ciket az origón h régen mekora ős bugarak éltek a földön. Eről szeretnék pár szót szólni meg amit ősze szetem a konentekből.

 

Először is a cik címe az origón: http://www.origo.hu/tudomany/20160601-izeltlabuak-foldtortenet-paleozoikum-tengeri-skorpiok-eurypterida-foldtorteneti-okor.html

(jó sokáig tartot ide le másolnom nem dudom h leg közeleb ide teszem e.)

 

Kérdések melyek benem fel merültek a cik során és rézben talán meg is kerültek válaszolásra

Ád 1 H h meg dögöltek ezek az álatok? Mitől dögöltek meg? Én azt valószínűsítem h az év folyam változások lehűlések fel melegedések miat dögöltek meg senki nem dudja h mi volt tőb miliárd ével a föld történetében ez előt. Hozá teszem h vanak módszerek amivel kövek fos szíliák satőbi korát meg lehet modani de én nem hiszek anyira enek a szén izom trópos meg határozásnak v. atom felezési módszereknek. Tehát ara jutotam h a lég körben be következet változások miat let vége az uralmuknak.

 

Ád 2 Mitől nődtek ilyen nagyra? Sztem atól h régen kiseb volt a föld grativációja emiat könyeben dudak nőni. Nos ere modák h mitől let volna kiseb és a konetekbe írta valaki h bizony kiseb volt régen a bongónk tömege is mert nap mit nap tőb tona vas huladék esik le a földre és ez év miliárdok alat bizony jeletős tömeg azaz e miat nőhetet a füld garvitációja. Más meg meg említete h mert dúsab volt az okiszgén ami miat nagyobra nőtek és az tán eszenbe jutot h bizony én ezt halotam v a national tvn v a spegtrumon tehát ez a két lehetőség lehetet. Plusz nem volt semilyen elen felük így nyugotan fejlődhetek.

 

 

Ezek után pár nagyob álatot fel sorolnék amik élnek magyar órszágon is

A szarvas bogár nagyra nő de nem bát nem mérges. Látam már ilyet élőben nagyon szép és védet nem szabad el taposni. Erdőben él.

Az ór szarvú bogár ugyan az mit a szarvas bogár csak egy szarva van. Ez is védet.

A giliszta igen kicsit ki lóg a sorból de ez is meg dud nőni jó nagyra ha hagyák. A földben él.

A ló tetű egy igazán nagy és rénisztő álat van a fenekén két szúrós rész amivel meg szúr ha meg támadják. Ez is a földben él meg eszi a növények gyökerét tehát káros álat. Nyugotan meg lehet dögleszteni ha látod a kerben.

Szita kötő ez is nagyra dud meg nőni de nem ártalmas. Vízben élő nagy szárny vesz távolsága van.

Édi csiga ez is ki lóg a sorból de viszonylag nagy. Lasan mozog a házában él fűben falon meg található. Ha esik az eső akor bújik elő.

Ezek a leg látványosabak sztem de ha van még akor majd írok.

Ha kérdésed lene nyugotan ted fel?

A bejegyzés trackback címe:

https://citromosnapojimorog.blog.hu/api/trackback/id/tr428773638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása