Citromos Nápoji Elmélkedései

Citromos Nápoji Elmélkedései

A takxis tüntetésröl

2016. január 18. - citromosnápojimorog

Hát!

Olvasgatam ma a megfeleö hir portákolat és látam h a a takixos tüntetnek mert az über el veszi a mukájukat. Nézük is mi az az öber meg néztem utána náztem. Ez egy telefonos progam amit le dudsz tölteni és dudsz válogatni azok közül az autósok közül akik szitén le töltöték ezt a porgramot és válalák h el visznek téged oda a hova akarsz meni. Gyakorlatilak egy takit csinálnak a saját külön bejáratos autójukból és még pézt is dudnak vele keresni. Ezel edig olyan nagy gond nics. De!

 

- Godoljuk bele h mi van ha az ilető egy rocsal próbálkozik? Ki válallja értem a felelöséget ha be döglik fűának megy vagy valami?

- Mi van akor ha kezdö az ilető és fris a jogsija a és nem is dud vezetni? balesetezik és véletlenül meg dögleszt?

- Mi vn akkor ha elevenen már rég nem is dud alkalmazkodni a vezetéshez magyarán megmondva anatőr?

- Mi van akor ha egézségileg nem olyan jo? Kap egy sziv ikfartust aztán lőtek nekem ?

- A atakiszoknál ez nem fordul elő hiszen közdudott h sűrűn fel mérik az egézségi álapotukat + a jármővük úgy mond "egéségi" álapotát!

 

Valamint ha tényleg el veszi az öberes vagy legalábis csökenti a megfelelö utaslét számot akor újra sokal  tőb muka nélküli lesz kinek jó az? Persze h féltik a mukájukat ki nem és meg tehetik h tüntetnek nem csak maguk miat miatad is keved Olvasó és miatam is! Ne bácsuk őket!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://citromosnapojimorog.blog.hu/api/trackback/id/tr728283982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása