Citromos Nápoji Elmélkedései

Citromos Nápoji Elmélkedései

Hát el keztem

2016. január 18. - citromosnápojimorog

Kedves Olvasóim!

 

Edig csak a (origo)cikek alati hozá szólásokban láthatátok a megjegyzéseimet épitö jelegű kritikáimat de most ugy dötötem h blot inditok.

 

Ki is vagyok én?

Körül belül 2 éve mutata meg a nagy fiam h hogy is kel egyáltalán gépet használni. Lasan lasan bele tanultam egész biztosan használom már a miszticus masinét a kopútert. Lasan meg tanultam h hogy kel bögészni hireket olvasni és nem rég még tavaji karácsony körynékén fel merészetdem oda h a kedvenc lapom az origo alá írhatok meg jegyzéseket.

Ez teljesen meg babonázot h másokal megoszhatom gondolataimat nézeteimet és ne ajda isten még talán érelmes beszélgetésekbe bonyolóthatok. Edig nagyon tetszik.

Ma pedig megkértem a nagy fiamat h próbálja meg nekem csonáljuk bgot mert ki akarom adni a godolataimat nagyobb köszönség előt.!

Mit is gofsz it találni kedved Olvasóm?

Gondolatokat tölem lehet h a nóvela irásal is meg probálkozok valamint szeretnék egy egy érdekeseb hirekről kifejteni h mi is a meg látásom satőbi.

Hát vágjuk bele!

A bejegyzés trackback címe:

https://citromosnapojimorog.blog.hu/api/trackback/id/tr128283972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása