Citromos Nápoji Elmélkedései

Citromos Nápoji Elmélkedései

Ufók Itik Űr légyek

2016. június 05. - citromosnápojimorog

Tisztel olvasók renélem nem sértek meg sekit ezel de le írom a tapasztalataimat vélenémenyet az un. itikel kapcsoladban.

 

Először is a cik cíne:

http://www.origo.hu/techbazis/20160428-ufo-emberrablas.html

(fel letem világosítva h a Ctlr és C vmint a ctrls + v gonbal be dudom ide másolni a címet köszi fiam)

 

Sokan álítják h el rabolda őket az ufó. Nos el árulom h én is hitem a túl világi lényekben ez előt 20 ével nagy ufó magazin rajongó voltam és sora dőbentem meg h milyen gonoszak is dudnak leni az itik el viszik az enbert éjszaka meg vizsgálják belé ültetnek miden félét és néztem az X atkák című amerikai sórozatot is modanom sem kel h hiába feküt meletem az aszony az ágyban akor is be voltam zerelve néha éjszaka. Persze ezt neki sen motam el mert nem akartam h még jóban hülyének nézen. 

 

Lasan telt múlt az idő és az ufó magazinon kívül mást is el keztem olvasni és ekor találtam meg le írásokat az un. almási paralizísről. Ez meg magyarázot szánomra mident dudni keztem h valójában nem is viték el az iletőket az itik hanem csak ezt a kórt kapták el az áldozatok. Tejesen valóságosnak érzékeljük a dolgokat amik ekor történek velünk és egy csomó szörnyű dolgokat dudunk látni. Természetesen szelent és itit is régen démomokat látak és az akori kórnak meg felelő rémeket. Tehát 99%százalékban biztos vagyok bene h az ilető enbereket nem az itik viszik el ha nem ezt élik át ezt az alvási p-t.

És miért godolom h scak ez van a hát térben? Ti. elég rég óta látnak ufógat az enberek a 40-es évektől kezdve milió szánra érkeztek be jelentések miden féle repülő tárgyakról azonosíthatatatlanokról. Most 2016 van tehát el telt jó pár év tizezed. ÉS fel teszem a kérdést h enyi idő nem volt elég a csúcs tecknológiával rendelkező itiknek h mident fel fedezenek velünk kapcsolatban és ha tetszik nekik amit látnak akór kapcsolatba lépjenek fel velünk? Vagy ha nem tetszet nekik akor már rég a másik univerzunba lenének más fajokat zikálni? Minek vegzálnának még minket?

Más ugye a konentek közöt meg említete valaki h híres kotonák is láták a radaron a cik makban forgó repülő azonosíthatatatalan trágyat? És atól h hires had vezér még nem biztos h igazat is mond.

Részenről csak akor fogok el hini az ufót v iti látogatást ha a saját szenemben látom  és dudom bizonyítani h nem az alvási paralízís támadot meg.

Vég szó: etől fügetlenül ne gúgyoljuk az ufós enbereket nem szabad senkit bántani a miat amiben hisz!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://citromosnapojimorog.blog.hu/api/trackback/id/tr228782156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása